Nauczyciele

Szkoła poszczycić się może gronem wybitnych pedagogów. Są to znakomici teoretycy, wokaliści,  instrumentaliści, uczestnicy i laureaci konkursów muzycznych, współpracujący z najlepszymi polskimi orkiestrami, zespołami i instytucjami muzycznymi. Jednocześnie nasi nauczyciele posiadają cechy szczególnie cenione przez uczniów. Są mianowicie osobami serdecznymi, empatycznymi, odnoszącymi się do uczniów z szacunkiem i troską.

 

Klasy śpiewu :

 

 Klasa fletu poprzecznego:

  • Helena Perek

 

Klasa perkusji: 

 

 Klasy fortepianu:

  • Robert Bliadze
  • Marta Kostrych
  • Tamara Granat
  • Misato Tokuda
  • Katarzyna Kopiejek
  • Michał Kozłowski
  • Agata Mazurkiewicz
  • Danuta Masztalerz
  • Dobrochna Ciesielska
  • Mirosław Szulczyński

 

 Klasy gitary: 

 

 Klasy skrzypiec:     

 

Klasa saksofonu: 

  • Mirosław Szulczyński

 

Rytmika, kształcenie słuchu:

 

Kształcenie słuchu, audycje muzyczne:

  • Piotr Wolanin
  • Katarzyna Zawadzka

 

Zespół wokalny: 

  • Jacek Solecki
  • Piotr Wolanin

 

Dyrektor:

 

 

 

 

 

Dagmara Przybylska-Bogusiewicz

Od szkolnych lat pobierała lekcje śpiewu i występowała na konkursach i przeglądach piosenki. Po maturze podjęła naukę w Zespole Szkół Muzycznych im. St. Moniuszki w Łodzi, a później w Akademii Muzycznej w Łodzi i na Uniwersytecie Łódzkim. Od 4 lat występuje w musicalu Jesus Christ Superstar w Teatrze Muzycznym w Łodzi, a od 5 lat udziela lekcji śpiewu w szkołach Maestro oraz innych. 

 

 

 

 

Robert Bliadze

Pianista, kameralista, nauczyciel z tytułem Wykładowca Wyższej Kategorii.Urodził się w 1943r. w Gruzji, w Tibilisi. Naukę gry na fortepianie rozpoczął w wieku 5 lat. Ukończył Państwową Szkołę Muzyczną w Tibilisi w klasie prof. Asji Aizenberga. W 1962 r. ukończył Państwowe Gimnazjum Muzyczne w klasie fortepianu prof. Kseniji Dżikija i prof. Ketino Czchikwiszwiliego. W 1967 r. ukończył Konserwatorium im. Wana Saradziszwiliego z tyt. Magistra Sztuki i kwalifikacji – Solista, Nauczyciel, Koncertmistrz, w klasie prof. Aleksandra Wasadze i z tyt. Akompaniatora  w klasie prof. Waża Czaczawa i Kameralisty w klasie Giorgia Toroszelidze . Prace rozpoczął jako nauczyciel klasy fortepianu w 1962 r, w Państwowej Szkole Muzycznej nr. 4 w Tibilisi.

Po uzyskaniu dyplomu w 1967 r. kontynuował nauczanie w Państwowym Gimnazjum Muzycznym w mieście Signachi w „klasie specjalnej” ( dla wybitnie uzdolnionych ), zostając po roku wicedyrektorem szkoły.

 W 1973 r. rozpoczął pracę w Państwowym Gimnazjum Muzycznym nr.3 im. Melitona Balancziwadze w Tibilisi, w klasie specjalnej, w 1976 r. został wicedyrektorem.

Pracę w Gruzji zakończył w 2006 r. i kolejną rozpoczął już w Polsce w Szkole Muzycznej Maestro w Zalesiu Górnym.

W okresie studiów brał udział w konkursach i zdobywał nagrody:

  • I miejsce w Konkursie Uczniów Klas Fortepianu szkół muzycznych 1go st.
  • I miejsce w Konkursie Młodych Pianistów Gruzji w Tibilisi w 1959 r.

Dawał koncerty solistyczne, oraz wykonywał z Orkiestrą Symfoniczną Gruzji Koncerty takich twórców jak L van Bethovena, R. Schumanna, E. Grieg, S. Rachmaninow, P Tchajkovski.

 

 

 

 

Marta Kostrych

Urodzona w 1996 roku. Ukończyłam Państwową Szkołę Muzyczną im. Wasylia Barwinskiego we Frankowsku w klasie fortepianu Antoniny Prokop (szkoła muzyczna I stopnia , 2010 r.) oraz Szkołę Zawodową im. Denysa Siczynskiego (szkoła muzyczna II stopnia, 2014 rok).

Dyplom  licencjata otrzymałam po ukończeniu Lwowskiej Akademii Muzycznej (2018 rok)

Od 2017 roku studiuję na wydziale II (fortepianu, klawesynu i organów) Uniwersytetu im. Fryderyka Chopina w Warszawie, w klasie fortepianu profesor dr hab. Anny Jastrzebskiej -Quinn. 

Prowadzę klasę fortepianu w Szkole Muzycznej „Maestro” od lutego 2018 roku.

 

 

 

 

Magdalena Padewska Szeliga 

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w klasie prof. Piotra Reicherta (Warszawa 2000). Nauczyciel z zamiłowania i wyboru. Uwielbia pracować z dziećmi i pokazywać im świat muzyki w sposób niebanalny. Muzyka to jej sposób na życie, a nauka gry na instrumencie pod jej okiem to zawsze fascynująca przygoda.

Kwalifikacje pedagogiczne uzyskała w Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych. Oprócz kursów instrumentalnych (Międzynarodowy Kurs Interpretacji Mistrzowskich w Łańcucie, Western Michigan University of Kalamazoo, International Young Artists’ Festival Bayreuyh), stale pogłębia swoją wiedzę pedagogiczną – m.in. podczas warsztatów umiejętności wychowawczych „Jak mówić do dzieci żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby do nas mówiły” oraz „Wychowanie bez porażek”.

Ze Szkołą Muzyczną Maestro współpracuje od kilku lat, a ponadto jest nauczycielem w Prywatnej Szkole Podstawowej „Eureka”, gdzie prowadzi eksperymentalne zajęcia muzyczne z elementami matematyki według autorskiego programu.

 

 

 

Dorota Komorowska

Studiowała w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie na Wydziale Instrumentalnym w klasie skrzypiec Krzysztofa Jakowicza. Po uzyskaniu dyplomu w 1986 roku zatrudniona została w Warszawskiej Operze Kameralnej gdzie do dziś pracuje jako Muzyk Kameralista. Z tym zespołem wielokrotnie odbywała tournee zagraniczne do wielu krajow Europy oraz Japonii i Libanu. Uprawiała rowniez muzykę kameralną jako członek dwóch kwartetow smyczkowych. Przez dwa lata była pedagogiem Szkoły Muzycznej im Emila Młynarskiego w Warszawie.

 

 

 

 

Jacek Solecki

Absolwent Wydziału Edukacji Muzycznej w Akademii Muzycznej Im. Fryderyka Chopina w Warszawie – specjalność: Prowadzenie zespołów wokalno -instrumentalnych. Praca magisterska pt.,,Rola pieśni religijnej w kształtowaniu tożsamości narodowej Polaków” pisana pod kierunkiem prof. Mieczysławy Demskiej – Trębacz została opublikowana w zeszytach naukowych Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina i udostępniona dla potrzeb wewnętrznych uczelni. Koncert dyplomowy – prowadzenie chóru wydziału Edukacji Muzycznej odbył się w Kościele Świętego Jacka na Nowym Mieście w Warszawie. Program koncertu: Msza Polska Jana Maklakiewicza.
Przedmioty kierunkowe: fortepian, organy, gitara, dyrygowanie, kształcenie słuchu, emisja głosu, pedagogika, literatura muzyczna, zespoły wokalne, zespoły instrumentalne, kompozycja, harmonia, kontrapunkt.
Praktyka muzyczna:

  • Praca organisty w Parafii Świętego Huberta w Zalesiu Górnym.
  • Prowadzenie scholi dziecięco – młodzieżowej.
  • Udział w koncertach jako instrumentalista, chórzysta, dyrygent.
  • Organizowanie i prowadzenie koncertów organowych.
  • Praca nauczycielska w szkole podstawowej: prowadzenie klas o profilu artystycznym; również praca indywidualna.
  • Udział w konkursie piosenki turystycznej i ekologicznej (II nagroda).

Dorobek kompozytorski:

  • Utwory organowe Fuga F- dur, Preludium a – moll, Preludium A – dur, Wariacja na temat pieśni Wielbić Pana chcę, Romanza F – dur na obój i organy, Wokaliza na sopran i organy, improwizacje organowe, Kyrie na chór i organy.
  • Utwory fortepianowe: Walc marionetek, Walc a – moll, Oberek, Marsz, utwory jazzowe, opracowania piosenek ludowych i popularnych, muzyka ilustracyjna.
  • Utwory dla dzieci: drobne utwory fortepianowe, piosenki dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej.
  • Utwory konkursowe: trzy kompozycje: na trąbkę solo, dwie trąbki, i trzy trąbki (dwa wyróżnienia) oraz Kyrie na 4 – głosowy chór mieszany a capella.

Zainteresowania: gra na gitarze elektrycznej i basowej (wyróżnienie na przeglądzie muzyki religijnej), poza tym literatura, malarstwo, film.

 

 

 

 

Michał Dziamara

Urodził się w 1996 roku w Łodzi, ukończył Szkołę Muzyczną I stopnia w Zespole Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi w kl. gitary mgr Piotra Gajzlera. Tytuł zawodowy muzyka otrzymał w 2015 roku, po ukończeniu Ogólnokształcącej Szkoły I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Łodzi, w klasie gitary mgr Małgorzaty Sztern-Dana. W 2016 roku prowadził klasę gitary w Szkole Muzycznej Towarzystwa Oświatowego „Edukacja” w Łodzi oraz udzielał lekcji prywatnych.

Brał udział w wielu lekcjach mistrzowskich prowadzonych m.in. przez: prof. Piotra Zaleskiego, dr Michała Nagy, prof. Jerzego Nalepkę, dr Macieja Staszewskigo, prof. Wandę Palacz.

Brał udział w wielu festiwalach gitarowych:

  • Międzynarodowy Konkurs i Kurs Gitarowy im. Czesława Droździewicza w Krynicy Zdroju w 2014 roku
  • Międzynarodowy Konkurs i Kurs Gitarowy GITHARA IGNEA w Żorach w 2014 roku
  • XX Międzynarodowy Konkurs Gitarowy im. Czesława Droździewicza w Krynicy-Zdroju w 2020 roku

W 2020 roku ukończył studia licencjackie w Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Leszka Potasińskiego i prof. Marcina Zalewskiego.

 

 

 

 

 

Katarzyna Chenczke-Woźniak

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Kaliszu – Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, kierunek Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej.
Osiągnięcia zawodowe i artystyczne:

  • ukończenie z wyróżnieniem Państwowego Liceum Muzycznego
  • udział w koncertach i nagraniach z Filharmonią Kaliską, m.in. Requiem d-mol W.A. Mozarta, Msza Koronacyjna C-dur W.A. Mozarta, Carmina Burana C. Orffa
  • współpraca z chórami (śpiew): Polifonia – Chór Akademicki UAM, Schola Cantorum Calissiensis, Chór Kameralny UAM, Chór Cerkiewny
  • samodzielne prowadzenie (dyrygowanie): Chór Akademicki UAM i Schola Cantorum Calissiensis
  • ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel rytmiki w przedszkolach
  • nauczyciel kontraktowy w szkole podstawowej – prowadzenie rytmiki, muzyki, chóru i zespołu tanecznego
  • prezentacja osiągnięć artystycznych uczniów podczas imprez okolicznościowych poszczególnych placówek pracy
  • udział w imprezach muzycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Piasecznie
  • opracowanie muzyczne przedstawień teatru Miniatura przy Szkole Podstawowej w Zalesiu Górnym
  • udział w życiu kulturalnym Zalesia Górnego (występy z chórem parafialnym,
  • przygotowywanie dzieci do corocznych występów na Jarmarku Hubertowskim i in.)
  • szerzenie kultury ludowej wśród dzieci Rodzinnego Przedszkola Społecznego w Zalesiu Górnym
  • akompaniament fortepianowy na konkursie instrumentalnym Szkoły Muzycznej w Konstancinie i Warszawskim Towarzystwie Muzycznym

W pracy swojej korzysta z metod wszechstronnego wychowania muzycznego, łącząc koncepcje E. J. Dalcrose’a, C. Orffa, Z. Kodalya, B. Straussa.

 

 

 

 

 

Elżbieta Giner

Jestem absolwentką Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu, wydziału Wychowania Muzycznego i Rytmiki. Wcześniej ukończyłam Szkołę Muzyczną II st. w Ostrowie Wlkp. w klasie fortepianu pod kierunkiem prof. Doroty Szczepanik.

Przez 6 lat pracowałam w Szkole Muzycznej I st. w Jarocinie jako nauczyciel gry na fortepianie i akompaniator. Pracowałam również w Szkole Podstawowej w Warszawie jako nauczyciel muzyki. W szkole prowadziłam zajęcia z chóru i indywidualne zajęcia fortepianu. Od 3 lat pracuję w Szkole Maestro. Jestem nauczycielem kształcenia słuchu i rytmiki w klasach I – III. Udzielam też lekcji gry na fortepianie w Klubie Kultury w Złotokłosie. Praca ta daje mi dużo satysfakcji i zadowolenia.

 

 

 

Katarzyna Zawadzka

Urodziła się 26 sierpnia 1987 roku w Rzeszowie, gdzie  w roku 2006 ukończyła Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną im. Karola Szymanowskiego na Wydziale Rytmiki. W 2011 roku Ukończyła Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie na Wydziale Edukacji Artystycznej, specjalność  Rytmika i uzyskała tytuł magistra sztuki.
Uczestniczyła w wielu warsztatach i seminariach dotyczących metody Emila Jaquesa -Dalcroze’a, m.in. w 34 Międzynarodowym Kongresie „Dalcroze  2007” organizowanym przez Instytut Jacques – Dalcroze’a w Genewie ( Szwajcaria), Ogólnopolskim Seminarium na temat  „Emil Jaques- Dalcroze – muzyka w ruchu” ( Warszawa) oraz seminarium z warsztatami „Jak wprowadzać w świat muzki” organizowanym przez Koło Naukowo- Artystyczne  Wydziału Kompozycji, Dyrygentury i Teorii Muzyki UMFC w Warszawie.  Uczestniczyła także w organizacji  „ Wielki Happening dla dzieci”  stworzonym przez  Fundację „Muzyka jest dla wszystkich”.  Występowała także w  II Ogólnopolskim Triennale Choreografii Muzyki organizowanym  przez Akademię Muzyczną im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu (2003).
Od 2006 roku pracuje na stanowisku instruktora rytmiki przedszkolach i żłobkach. W  roku 2011 pracowała na stanowisku nauczyciela rytmiki dla wokalistów w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 1w Warszawie ;PSM II st. im. Józefa Elsnera,  a od  roku 2012 jako nauczyciel rytmiki i kształcenia słuchu w szkołach  muzycznych I st.  Prowadziła rytmikę dla dzieci w wieku przedszkolnym w Domu Kultury „Zacisze”  w ramach programu Akademii „Dotknij Sztuki” oraz „Aktywny Malec”.
W latach 2006-2011 pracowała w Integracyjnym Przedszkolu Montessori, gdzie prowadziła rytmikę oraz grę na dzwonkach „montesoriańskich”.  Uczestnictwo w  warsztatach i seminariach na temat  „Wprowadzenie do pedagogiki  Marii Montessori” (2009) oraz „ Muzyka a dziecko w programie montessoriańskim”( 2010) pomogło w wyborze tematu pracy magisterskiej ( „Kształcenie muzyczne w przedszkolu prowadzone metodą Marii Montessori a kształcenie muzyczne w przedszkolu konwencjonalnym”).  Opracowała również  zbiór autorskich pomysłów dotyczących umuzykalnienia dzieci w wieku przedszkolnym pt.: „Muzyka w przedszkolu Montessori” (2009). Od roku 2012 prowadzi także rytmikę , kształcenie słuchu oraz fortepian w szkołach muzycznych I stopnia.

 

 

 

 

 

Michał Bąk 

Ukończył Animację Społeczno-Kulturalną na Wydziale Pedagogicznym UW. Muzyczną wiedzę rozwijał na wielu warsztatach perkusyjnych w tym pod okiem m.in. Cezarego Konrada oraz Marka Surzyna. Obecnie kontynuuje naukę na drugim stopniu Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. K. Komedy w klasie perkusji prof. Bogdana Kulika.

Swoje doświadczenie sceniczne zdobywał udzielając się w wielu projektach muzycznych. Jest perkusistą zespołów mindSedge oraz Czerwieńszej Strony Jabłka, które wygrały grójecki przegląd Batalia Dźwiękooff (2009, 2010) oraz zostały wyróżnione na wielu innych.

Pracuje z młodzieżą jako animator kultury prowadząc wolontariat w Ośrodku Kultury w Górze Kalwarii, jest autorem warsztatów perkusyjnych oraz opiekuje się młodzieżowymi zespołami muzycznymi.

 

 

 

 

Andrzej Piotr Gozdecki

Ukończył Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Od roku 1994 jako saksofonista prowadzi działalność koncertową w składzie Warszawskiego Kwartetu Saksofonowego koncertując min. w Studio Koncertowym S-1, Sali Kameralnej FN. Współpracuje z Estradą Kameralną Filharmonii Narodowej. Występował w składzie Orkiestry Symfonicznej FN (m.in. „Amerykanin w Paryżu” i „Błękitna rapsodia” G.Gershwin, dyr. K. Kord, fort. A. Makowicz, „Jutrznia” K. Penderecki – dyr. A. Wit), w składzie Orkiestry Polskiego R. I TV. pod batutą Enio Moricone. Wielokrotne występował w Polskim Radio i Telewizji. W latach 1999-2006 jako flecista i saksofonista brał udział w trasach koncertowych obejmujących Europę zachodnią w ramach przedstawień „Andrew Lloyd Webber Gala”; „Mamma Mia – Come Together”, „Crazy Broadway” oraz „Musical Starlights” . W latach 2002-2006 występował jako saksofonisto-klarnecista w składzie orkiestry Teatru Muzycznego w Gdyni – Musical „Chicago”.

Do osiągnięć artysty zaliczyć należy:

  • płytę kompaktową „Warszawski Kwartet Saksofonowy” z muzyką klasyczną i jazzową, oraz nagranie „Józef Broda i Warszawski Kwartet Saksofonowy” w formie kasety;
  • wyróżnienie dla najlepszego muzyka oraz zajęcie I-go miejsca wraz z zespołem „Po prostu” podczas Festiwalu Pieśni Religijnej w Lubaczowie;
  • zajęcie wraz z zespołem „Po prostu” I-go miejsca i zdobycie Grand Prix Festiwalu Pieśni Religijnej w Chełmie;
  • wyróżnienie dla autora muzyki w IV Ogólnopolskim Turnieju Twórców Piosenki „Wiara, Nadzieja, Miłość” Siedlce ’94.

Artysta zajmuje się także aranżacją utworów muzycznych dla potrzeb Warszawskiego Kwartetu Saksofonowego.

Nauczyciel dyplomowany – uczył przedmiotów muzyki oraz zajęć artystycznych, pracując w latach 2005 – 2017 w Gimnazjum nr 2 w Piasecznie, a w roku szkolnym 2017/2018 w Szkole Podstawowej w Mysiadle.