Szkoła poszczycić się może gronem wybitnych pedagogów. Są to znakomici teoretycy, wokaliści, instrumentaliści, uczestnicy i laureaci konkursów muzycznych, współpracujący z najlepszymi polskimi orkiestrami, zespołami i instytucjami muzycznymi. Jednocześnie nasi nauczyciele posiadają cechy szczególnie cenione przez uczniów. Są mianowicie osobami serdecznymi, empatycznymi, odnoszącymi się do uczniów z szacunkiem i troską.
Klasy śpiewu :
- Julia Myszkiewicz
- Tomasz Piluchowski
Klasa perkusji:
- Tomasz „Harry” Waldowski
Klasy fortepianu:
- Dorota Bąkowska-Rubeńczyk
- Jana Valuieva
- Anastazja Rezchenko
- Siergiej Rezchenko
- Julia Myszkiewicz
- Danuta Masztalerz
- Mirosław Szulczyński
- Sylwester Gozdowski
- Andrzej Przybyciński
Klasy gitary:
- Jacek Solecki
- Mirosław Szulczyński
Klasy skrzypiec:
- Magdalena Padewska – Szeliga
- Jana Valuieva
- Ilona Perz-Golka
Klasa saksofonu:
- Mirosław Szulczyński
Rytmika, kształcenie słuchu:
- Katarzyna Chenczke-Woźniak
- Bartek Dygas
- Paulina Pazdrąg
Kształcenie słuchu, audycje muzyczne:
- Piotr Wolanin
Zespół wokalny:
- Jacek Solecki
- Piotr Wolanin
Dyrektor:
Magdalena Padewska Szeliga
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w klasie prof. Piotra Reicherta (Warszawa 2000). Nauczyciel z zamiłowania i wyboru. Uwielbia pracować z dziećmi i pokazywać im świat muzyki w sposób niebanalny. Muzyka to jej sposób na życie, a nauka gry na instrumencie pod jej okiem to zawsze fascynująca przygoda.
Kwalifikacje pedagogiczne uzyskała w Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych. Oprócz kursów instrumentalnych (Międzynarodowy Kurs Interpretacji Mistrzowskich w Łańcucie, Western Michigan University of Kalamazoo, International Young Artists’ Festival Bayreuyh), stale pogłębia swoją wiedzę pedagogiczną – m.in. podczas warsztatów umiejętności wychowawczych „Jak mówić do dzieci żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby do nas mówiły” oraz „Wychowanie bez porażek”.
Ze Szkołą Muzyczną Maestro współpracuje od kilku lat, a ponadto jest nauczycielem w Prywatnej Szkole Podstawowej „Eureka”, gdzie prowadzi eksperymentalne zajęcia muzyczne z elementami matematyki według autorskiego programu.
Ilona Perz-Golka
Jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu na Wydziale Instrumentalnym, a także Konserwatorium w Holandii.
Pracowała w orkiestrze Filharmonii Sudeckiej w sekcji pierwszych skrzypiec, a wraz z kwartetem smyczkowym grała na trzech kontynentach.
W 2008 roku rozpoczęła swą przygodę ze skrzypcami elektrycznymi, grając muzykę rozrywkową i współpracując ze znanymi kompozytorami w Polsce i za granicą.
W 2020 roku, wraz z promocją swej pierwszej płyty „Timeless”, skrzypaczkę można było usłyszeć na największych scenach w kraju i za granicą oraz transmisjach internetowych, telewizyjnych i radiowych.
W 2022 roku skrzypaczka wydaje kolejną solową płytę „Solar Eclipse”, która utrzymana jest w stylu alternatywnego rock’a, czysto instrumentalna. Kompozytorem wszystkich ścieżek muzycznych jest Alejandro Enrique Campos, zdobywca muzycznej nagrody Grammy za najlepszy utwór pop w 2004 roku, „Asi es la vita”. Obecnie pracuje jako kompozytor i aranżer muzyczny Filharmonii w Miami.
Oprócz pracy koncertowej Ilona Perz-Golka skupia się równolegle na pracy pedagogicznej, ucząc skrzypiec dzieci i młodzież, motywując swoich uczniów do systematycznej pracy z instrumentem i zaszczepiając w nich zamiłowanie do muzyki i nie tylko tej klasycznej.
Łącza do nagrań:
Ennio Morricone – Chi Mai: https://youtu.be/_7iPgOsO0Dg?si=wWaA_Ejm5kGRgcwu
Vivaldi – Burza: https://youtu.be/SySvCW9zoVY?si=0v4m3gNlOFDxGodh
The Touch of Love: https://youtu.be/b-cFNVXS9HY?si=trPiKx12ym2g1_6C
Symfonicznie: https://youtu.be/QRcIPCtCLXs?si=sGENXwqVP_1ZkkN7
Sky Power: https://youtu.be/s9KpN95Sx78?si=5BJS8Ii50qblHMno
Red Hot: https://youtu.be/un5laZVUJSQ?si=11xQzbkdKTU587rR
Jacek Solecki
Absolwent Wydziału Edukacji Muzycznej w Akademii Muzycznej Im. Fryderyka Chopina w Warszawie – specjalność: Prowadzenie zespołów wokalno -instrumentalnych. Praca magisterska pt.,,Rola pieśni religijnej w kształtowaniu tożsamości narodowej Polaków” pisana pod kierunkiem prof. Mieczysławy Demskiej – Trębacz została opublikowana w zeszytach naukowych Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina i udostępniona dla potrzeb wewnętrznych uczelni. Koncert dyplomowy – prowadzenie chóru wydziału Edukacji Muzycznej odbył się w Kościele Świętego Jacka na Nowym Mieście w Warszawie. Program koncertu: Msza Polska Jana Maklakiewicza.
Przedmioty kierunkowe: fortepian, organy, gitara, dyrygowanie, kształcenie słuchu, emisja głosu, pedagogika, literatura muzyczna, zespoły wokalne, zespoły instrumentalne, kompozycja, harmonia, kontrapunkt.
Praktyka muzyczna:
- Praca organisty w Parafii Świętego Huberta w Zalesiu Górnym.
- Prowadzenie scholi dziecięco – młodzieżowej.
- Udział w koncertach jako instrumentalista, chórzysta, dyrygent.
- Organizowanie i prowadzenie koncertów organowych.
- Praca nauczycielska w szkole podstawowej: prowadzenie klas o profilu artystycznym; również praca indywidualna.
- Udział w konkursie piosenki turystycznej i ekologicznej (II nagroda).
Dorobek kompozytorski:
- Utwory organowe Fuga F- dur, Preludium a – moll, Preludium A – dur, Wariacja na temat pieśni Wielbić Pana chcę, Romanza F – dur na obój i organy, Wokaliza na sopran i organy, improwizacje organowe, Kyrie na chór i organy.
- Utwory fortepianowe: Walc marionetek, Walc a – moll, Oberek, Marsz, utwory jazzowe, opracowania piosenek ludowych i popularnych, muzyka ilustracyjna.
- Utwory dla dzieci: drobne utwory fortepianowe, piosenki dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej.
- Utwory konkursowe: trzy kompozycje: na trąbkę solo, dwie trąbki, i trzy trąbki (dwa wyróżnienia) oraz Kyrie na 4 – głosowy chór mieszany a capella.
Zainteresowania: gra na gitarze elektrycznej i basowej (wyróżnienie na przeglądzie muzyki religijnej), poza tym literatura, malarstwo, film.
Tomasz Piluchowski – Tenor
Laureat Polskiej Nagrody Muzycznej FRYDERYK 2024 w kategorii Muzyka Poważna (Album Roku Muzyka Chóralna – Oresteja Agaty Zubel i Mai Kleczewskiej). Absolwent Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Laureat Internationales Gesangswettbewerb w Berlinie (Deutsche Oper) oraz XII Międzynarodowego Konkursu Sztuki Wokalnej im. Ady Sari w Nowym Sączu.
Ma w repertuarze partie w operach m.in. Bizeta, Czajkowskiego, Moniuszki, Mozarta, Pendereckiego, Pucciniego, Smetany, Verdiego, a także w operetkach i musicalach J.Straussa, Lehara, Bernsteina, Bocka/Steina i in.
Dysponuje również bogatym repertuarem oratoryjnym, pieśniarskim i kameralnym.
Współpracuje ze znakomitymi dyrygentami (m.in. Jacek Kaspszyk, Tadeusz Kozłowski, Łukasz Borowicz, Andriy Yurkevych, Miguel Gomez-Martinez, Carlo Montanaro, Marek Moś, Tomasz Tokarczyk, Jakub Chrenowicz), orkiestrami (m.in. Sinfonia Varsovia, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej z Krakowa) i reżyserami (m.in. Keith Warner, Maja Kleczewska, Maciej Prus, Krzysztof Garbaczewski, Mariusz Treliński, Jerzy Gruza, Igor Gorzkowski, Jitka Stokalska).
Bierze udział w koncertach filharmonicznych i festiwalach w Polsce (m.in. Filharmonia Narodowa w Warszawie, Studio Koncertowe Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, a także za granicą – na Węgrzech, w Estonii, Niemczech, Austrii, na Ukrainie i Białorusi.
W 2009 roku rozpoczął współpracę z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie, gdzie występował m.in. w Borysie Godunowie Musorgskiego, Traviacie Verdiego, Madame Butterfly Pucciniego, Diabłach z Loudun Pendereckiego, Strasznym Dworze Moniuszki, Onieginie Czajkowskiego.
Jest cenionym wykonawcą muzyki współczesnej, m.in. wystąpił w prapremierach oper Sudden rain Aleksandra Nowaka, na scenie Teatru Wielkiego-Opery Narodowej w Warszawie, Dzień Świra Hadriana Filipa Tabęckiego (partia tytułowa), na podstawie dramatu Marka Koterskiego (Teatr Wielki w Poznaniu), w dramatoperze Oresteja wg Ajschylosa (partia Ateny) z muzyką Agaty Zubel, w koprodukcji Teatru Wielkiego-Opery Narodowej i Teatru Narodowego w Warszawie oraz w prapremierze opery Zwycięstwo nad słońcem Sławomira Wojciechowskiego w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.
Współpracuje z Teatrem Wielkim w Poznaniu, a w 2018 roku zadebiutował na scenie Teatru Wielkiego w Łodzi, gdzie odniósł wielkie uznanie krytyki i publiczności jako Harold Mitchell „Mitch” w polskiej prapremierze opery Tramwaj zwany pożądaniem A.Previna, według dramatu T. Williamsa).
Występował również w Warszawskiej Operze Kameralnej (m.in. tytułowe partie w operach Mozarta Bastien i Bastienne KV 50 oraz Der Schauspieldirektor KV 486), oraz w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku (Czarodziejski flet KV 620 Mozarta, Zemsta nietoperza J. Straussa).
Dokonał nagrań dla Polskiego Radia i Telewizji.
Od 2021 roku prowadzi klasę śpiewu solowego w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. im. I.J. Paderewskiego, zasiada w jury konkursów i przeglądów wokalnych, prowadzi kursy wokalne.
Członek Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów Śpiewu.
Katarzyna Chenczke-Woźniak
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Kaliszu – Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, kierunek Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej.
Osiągnięcia zawodowe i artystyczne:
- ukończenie z wyróżnieniem Państwowego Liceum Muzycznego
- udział w koncertach i nagraniach z Filharmonią Kaliską, m.in. Requiem d-mol W.A. Mozarta, Msza Koronacyjna C-dur W.A. Mozarta, Carmina Burana C. Orffa
- współpraca z chórami (śpiew): Polifonia – Chór Akademicki UAM, Schola Cantorum Calissiensis, Chór Kameralny UAM, Chór Cerkiewny
- samodzielne prowadzenie (dyrygowanie): Chór Akademicki UAM i Schola Cantorum Calissiensis
- ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel rytmiki w przedszkolach
- nauczyciel kontraktowy w szkole podstawowej – prowadzenie rytmiki, muzyki, chóru i zespołu tanecznego
- prezentacja osiągnięć artystycznych uczniów podczas imprez okolicznościowych poszczególnych placówek pracy
- udział w imprezach muzycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Piasecznie
- opracowanie muzyczne przedstawień teatru Miniatura przy Szkole Podstawowej w Zalesiu Górnym
- udział w życiu kulturalnym Zalesia Górnego (występy z chórem parafialnym,
- przygotowywanie dzieci do corocznych występów na Jarmarku Hubertowskim i in.)
- szerzenie kultury ludowej wśród dzieci Rodzinnego Przedszkola Społecznego w Zalesiu Górnym
- akompaniament fortepianowy na konkursie instrumentalnym Szkoły Muzycznej w Konstancinie i Warszawskim Towarzystwie Muzycznym
W pracy swojej korzysta z metod wszechstronnego wychowania muzycznego, łącząc koncepcje E. J. Dalcrose’a, C. Orffa, Z. Kodalya, B. Straussa.
Andrzej Piotr Gozdecki
Ukończył Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Od roku 1994 jako saksofonista prowadzi działalność koncertową w składzie Warszawskiego Kwartetu Saksofonowego koncertując min. w Studio Koncertowym S-1, Sali Kameralnej FN. Współpracuje z Estradą Kameralną Filharmonii Narodowej. Występował w składzie Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Narodowej (m.in. „Amerykanin w Paryżu” i „Błękitna rapsodia” G.Gershwin, dyr. K. Kord, fort. A. Makowicz, „Jutrznia” K. Penderecki – dyr. A. Wit), w składzie Orkiestry Polskiego R. I TV. pod batutą Enio Moricone. Wielokrotne występował w Polskim Radio i Telewizji. W latach 1999-2006 jako flecista i saksofonista brał udział w trasach koncertowych obejmujących Europę zachodnią w ramach przedstawień „Andrew Lloyd Webber Gala”; „Mamma Mia – Come Together”, „Crazy Broadway” oraz „Musical Starlights” . W latach 2002-2006 występował jako saksofonisto-klarnecista w składzie orkiestry Teatru Muzycznego w Gdyni – Musical „Chicago”.
Do osiągnięć artysty zaliczyć należy:
- płytę kompaktową „Warszawski Kwartet Saksofonowy” z muzyką klasyczną i jazzową, oraz nagranie „Józef Broda i Warszawski Kwartet Saksofonowy” w formie kasety;
- wyróżnienie dla najlepszego muzyka oraz zajęcie I-go miejsca wraz z zespołem „Po prostu” podczas Festiwalu Pieśni Religijnej w Lubaczowie;
- zajęcie wraz z zespołem „Po prostu” I-go miejsca i zdobycie Grand Prix Festiwalu Pieśni Religijnej w Chełmie;
- wyróżnienie dla autora muzyki w IV Ogólnopolskim Turnieju Twórców Piosenki „Wiara, Nadzieja, Miłość” Siedlce ’94.
Artysta zajmuje się także aranżacją utworów muzycznych dla potrzeb Warszawskiego Kwartetu Saksofonowego.
Nauczyciel dyplomowany – uczył przedmiotów muzyki oraz zajęć artystycznych, pracując w latach 2005 – 2017 w Gimnazjum nr 2 w Piasecznie, a w roku szkolnym 2017/2018 w Szkole Podstawowej w Mysiadle.






